"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, November 14, 2010

Loyar Buruk 2



Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya, "Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu berangin, tapi ianya tidak pernah mengganggu saya...kentut saya tak pernah berbau, dan senyap. Jadi saya selalu kentut.


Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan tua itu...,dan perempuan tua itu berkata, "Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab kentut saya tidak berbau dan senyap." Sambil menarik nafas.. dan tersekat2 ..Doktor itu menjawab, "Ok,sekarang ambil pil ini dan datang jumpa saya minggu depan."



Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali. "Tuan doktor, "panggilnya sambil marah-marah, "Saya tak tau pil apa yang yang doktor beri pada saya, tapi sekarang kentut saya... walaupun masih senyap...tapi baunya sangat busuk." Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah mengubati hidung makcik yang tersumbat , sekarang, mari saya periksa telinga makcik."


Skadar gambar hiasan


Moral of the story : berjaga-jagalah ketika lepaskan angin tu..
walaupun kita tak bau.. tak dengar.. tak bermakna orang lain pun tak dengar gak! hehehehe..


22 comments:

Cik Mus said...

ahaha kelakar..
cuba cikgu cari kisah pasal telur rebus dekat FB.
memang kelakar habis !

aQbukanPuteriKepadaRaja said...

(^^)

Awangku Johan said...

>>Cik Mus
telur rebus? nti sy cari...

>>aQbukanPuteriKepadaRaja
hahaha

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said...

ahakss ... ahahhaha .. lucuuuu ;P

d_LA said...

hehe..lawak lawak..

Nawal Atifah said...

hahaha..
hampeh punyer doktor..
kesian mkcik tu..
btw,lagu kt blog cikgu ni ape ea tjuk dy?hehe..

Awangku Johan said...

>>♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠
hehe.. thanks dpt gelak.. mmg lucu kan..

>>d_LA
mmg lawak.. hope u will happy now

>>Nawal Atifah
hehe.. mmg hampeh ni Dr.
Tajuk dia doaku by Haddad Alwi.. Ini Instrumental muzik

aku bukan sesiapa said...

hahahaha...lawak laaa
kesian mak cik tuu..

azwa_amani said...

huhuhuhu...lawak laaaa..:)

Awangku Johan said...

>>aku bukan sesiapa
heheehe... mkcik yg kesian

>>Awin
klu nak amik ler

azwa_amani said...

x mintak pun..xnak lah simpan pasal kentut...huhuhu :)

Awangku Johan said...

>>Awin
Huhuhu...

armouris said...

info tentang kentut di SIHAT SELALU - Soal Jawab Tentang Kentut

Nawal Atifah said...

owh..ok..thx..music dy sedap..^^

Awangku Johan said...

>>armouris
thanks ya info pasal kentut.. hehe..
Awang dah bacanya

>>Nawal Atifah
ok... welcome

shichi_iza said...

laaaa... rupanya orang tahu macik ni melepaskan bom atom dia tapi dia je ada masalah pendengaran n deria bau..... hahahahahaha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahaha.. lawak kan

shichi_iza said...

mmg lawak... hehehe wat malu je macik ni, mana nk sorok muka

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
haha.. sorok kat mana2 jak la

shichi_iza said...

sorok dlm paper bag ok ni.... haha

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahahaha

shichi_iza said...

amboi... suka plak ek haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...