"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, November 15, 2010

Arrrgggghhh... Keje mempacking barang belum siap g..


Alamak….. tak lama lagi jam akan menunjukkan pukul 5 pagi.. huhuhu.. Aku belum tido lagi.. kenapa yaaaaa…. Masalahnya aku tidak mengalami INSOMNIA…

Haiiyyaaaa.. disebabkan keje tertangguh la aku jadi begini.. Tengok.. aku mempacking-packing barang yang nak di pos petang nanti.. Huhuhuhu.. banyaknya jugak barang-barangku yang belum dibalut dengan kertas minyak.. Kalau tak balut dengan kertas minyak n ikat dengan tali nnti pejabat pos reject huhuhuhuhu…

Dah la barang-barang ni semuanya berat… Tak tau la brapa lah pejabat akan charge kat aku nnti.. dah la Dumbell tu berat hingga 20kg.. Nasib baik la aku guna SEA MAIL kalau la guna AIR MAIL… mampos mahalnya….

Ok, la sat g nak tido sekejap… pastu jam 6 ni bangun solat subuh… pukul 8 pulak keje… huhuhuhuhuhu.. Apa leh buat, dah nasib badan…


gnilah byknya brg aku.. ada yg lain g

7 comments:

alexa yussida said...

wahhh banyakknyeeee kotak2...pos dr mana ke mana?

azwa_amani said...

ciannyer abgku ini....adeyyy...sedihnyer nak balik...:(

Ciao Annin-sama said...

Nak ngantor gi mana bebarang ni semua? Posting tempat baru kah?

Mohamad Yusrizal Yaakub said...

ni dtg menzirah nih...
wah byk nye barang yg dipack, pack sorang2 ke??

Awangku Johan said...

>>alexa
Pos dr Tg.Malim Ke sabah.. guna pos laut.. so.. tiba 2 sabah 2 bulan kemudian.. huhhuuu.. rindu la dgn Dumbell ku 2 bulan d laut

>>Awin
Iyerr... sedihkan pabila dh nk blk..

>>Ciao Annin-sama
Htr nun jauh seberang laut sana.. Kepulauan Borneo.. Sabah.. Posting d sana.. sedih ar nk tgglkan semenanjung.. huhuhuu

>> Mohamad Yusrizal Yaakub
Yup pack sorang2.. dlu masa prktikal Kat SMK KUBU GAJAH SELAMA PERAK... sy hantar 16 kotak pegi sabah.. .. huhu 2 bulan la d laut

Ciao Annin-sama said...

Ohhooo ~ Sebelum nih mengajar dekat semenanjung la ye? Lama jugak eh barang-barang tu ada atas laut hehe!

Awangku Johan said...

>>Ciao Annin-sama..
sblm ni blm mgajar g.. just study d upsi dr awal thn pgajian hingga skrg.. so brg2 ni saki-baki yg awang blm htr p sabah..

Yup 2 bukan barang tu akan berada d Laut.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...