"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, November 13, 2010

Oooo... Makcik Yang Nakal

Alahai Mak Cik ……………….


Pada suatu hari yang tenang, seorang Makcik telah menyewakan salah satu biliknya untuk seorang pemuda penyelidik yang hendak membuat kajian di kampungnya.


Penyelidik yang dah bersetuju itu pun menyewa la….


Malam tu…….

Time tu penyelidik tu nak mandi…. Maklum ler wei bilik air kampung..

Dah tu dia tu,…. Hensem sangat, pastu muda lagi…

Makcik tu pun “semacam” ler…

Dia pun nak pi ngendap si anak muda nie mandi… Haha… Tggi betul nafsu makcik ni… Hahhaaha….

Makcik nie kantoi sekali oleh pemuda hensem tu….

Kali keduanya pun kantoi nak ngendap nie….. (salah strategi kot.. haha)

Kali ketiganya… pemuda tu naik bengang dan bagi WARNING…..

Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...... saya rogol makcik!!!!!


Kemudian… makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata….

JANJI TAU.....!!!!!



p/s : Makcik ni dah buang tebiat agak2nya.. Apa orang kata, rumah kata pergi, kubur kata mari…. Hahahahahaha….

16 comments:

sembil9n said...

ahahaaahahah....... xblh blaah

Amirah Adnan said...

hahahaha..makcik tuh x hengat dunie!:p

zacky ~786~ said...

hahaha.~ perrgghh bapak hebat..!! :P

whitecappuccino said...

uitt!! makcik senget kot!

Ciao Annin-sama said...

Adoii lah macik weh.... Ngengot! Hahaha!!!

~aslizaahmad~ said...

gila gatai makcik! hahahahahhahahhaa

ferry said...

kuat makcik

PMOfficial said...

hahahahahaaaaaa....janji...huhu

MumMe said...

makcik cougar...

misz nana said...

dhsytnya makcik tuh.. huhu..

Sky8Men said...

hahaha...mkcik mengong...

Awangku Johan said...

sembil9n --> mmg x blh blaah... haha
Amirah --> miang2 keladi katakan..
zacky --> haha, bapa yg hebat?
whitecappuccino --> mkcik dh loqlaq.. haha
Ciao --> ngok ngek punya mkcik.. hehe
asliza --> haha, % kegatalan mkcik mningkat
ferry --> mkcik mkn ubat kuat
PMOfficial --> yup, JANJI taw.. hehe
MumMe --> haha..
misz nana --> mkcik moden katakan...
Sky8Men --> haha..

shichi_iza said...

buat malu la macik ni.... huhuhu

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
tu la makcik yg nakal hehe

shichi_iza said...

haha... no komen tuk macik ni

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...