"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, November 7, 2010

Ohh Tidak!! Tandas 30 Sen


Salam semua….


Ketika aku membaca sebuah laman, aku ternampak satu en3 yang buatku ketawa terbahak-bahak.. Hahaahahahaha.. Lalu ku postkan ke blog saya ini tuk tatapan rakan-rakan bloggers..


Gambar ini betul-betul lawak.. Tapi yang membuatkan saya terkejut apabila mendapati gambar ini yang menunjukkan tandas 30 sen itu cuma ada satu saluran air sahaja. Saya betul-betul bingung sama ada ini betol atau tidak..


Apa-apapun harap semua terhibur.. Hahaha…

biar betul

10 comments:

azwa_amani said...

aiiyyyy apedaaaaaaa????..(muke konpius teramat sangat tapi tetap tomeyyy..tomey kan ak,??)

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

fuyooo! dah naik mahal dah harga nih! isk2...

Awangku Johan said...

Awin --> haha.. apsal konpius? tomey? Awin suka la tndas gni kan.. hahaha

Keyrill --> ya naik mahal dah.. pastu xda ayaq g tu.. haha.. (tndas x privacy)

hana nabihah said...

haha..egt apa..rupenye lubang kecik tu :D

aYaz said...

uhh..tak agak2 plak kan? :p

azwa_amani said...

tomey tu comel lah ak...haissshhh tu pun xtau...ngeee :)..mane ade ske...:P..saje je ak nie kan, ade je point nak ajak bertekak..

mumumeow said...

hahah..lawak2

Awangku Johan said...

hana --> hehe.. yup lubang kecik tu..
aYaz --> hahaha..
Awin --> tau la apa tomey tu.. hahaha.. AK mmg suka nk bertekak dgn Awin hehee...
mumumeow --> lawak ke.. haha

azwa_amani said...

okeyyy...kita bertekak jer ek...

Awangku Johan said...

Awin --> hahaha.. ye kerrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...