"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, February 24, 2011

Usaha Semua Pihak !!!

Usaha bertungkus-lumus dari guru-guru dan pelajar-pelajar SMK Menumbok, akhirnya pertandingan bola sepak peringkat MSSD Kuala Penyu telah membuahkan hasil…

Tak sia-sia berpanas di tengah terik, gelap kulit muka dan apatah lagi akhirnya membuahkan hasil.. Tengok la kat picture tu.. itulah hasilnya… Hehehe…

Lepas ini nak tengok hasil usaha budak-budak olahraga pulak.. Tu kita nantikan pada bulan Mac.. Adakah hasil latihan 1 bulan setengah ini membuahkan hasil.. Wait n see jer la kan.. Hehehe…

Ok la… saya pun dah nak ke padang ini tuk meletih budak-budak olahraga.. Suh budak-budak olahraga lari 5 pusingan n wat drill… lepas tu nk test tuk acara-acara mereka…

14 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah ye cikgu dan krm slm kami semua kat diorang tau!tahniah!!!

Rozuan Ismail said...

tahniah cikgu!! usaha tangga kejayaan!!

niesz said...

tahniah!bkn senang nk dpt tu..ehe..

shichi_iza said...

tahniah buat cikgu2 n student2 SMK Menumbok atas kejayaan tersebut.... :)

diana said...

tahniah ye..

azwa_amani said...

wahhhhhh..tahniah ak..guru cemerlang lah ni..

NURUL NADIAH MAMAT said...

tahniah...!!!

Awangku Johan said...

@@ ||aLeaSaRa||
thanks...

Awangku Johan said...

@@Rozuan Ismail
yup... tanpa usaha mustahil kejayaan akan menjelma.. bila usaha insyaallah.. kejayaan itu akan menjelma

Awangku Johan said...

@@niesz
terima kasih.. betul tu

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup thanks

Awangku Johan said...

@@diana
terima kasih

Awangku Johan said...

@@azwa_amani
thanks awin.. eh.. mn ada cemerlang biasa2 jer

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...