"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, February 25, 2011

Jumaat Datang Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semuaa…

Akhirnya jumaat datang lagi.. So, hari ni selamat berhari jumaat buat penjawat-penjawat awam… Selamat hari jumaat juga buat semua rakan-rakan bloggers.... Heeee..

Kepada kaum-kaum Adam jangan lupa pulak hari ni hari jumaat… Alaaaa.. apa lagi nanti solat Jumaat tau.. jangan pulak tak pegi bersolat.. Huhuhu.. Solat itu adalah tiang agama, so tunaikanlah dengan ikhlas..

Hurrmm… baiklah, saya pun dah nak ke padang.. Rutin harian ku menjadi jurulatih tuk olahraga-olahraga sekolah… Yang bersarapan tu, selamat bersarapan yaaaa… Ok.. cau cau cin cau dulu yaaa

Byeeee…

8 comments:

mamaaizara said...

penjawat awam di putrajaya tghari ni mesti lengang opis pi alamanda..smlm gaji la katakan...

NURUL NADIAH MAMAT said...

yang bercuti selamat bercuti....yeah...

Ayuni said...

hikhik, saje dtg cni....cantiknye blog nie, makin cantik....

whitecappuccino said...

selamat melatih! oh ya ada tag untuk awangku
http://whitecappuccinol.blogspot.com/2011/02/jom-join-bloglist-pak-cek-biola.html

Awangku Johan said...

@@mamaaizara
a'ah betul hehe.. saya pun nk p amik gaji la.. esok nk p Kota Kinabalu

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
yup.. selamat bercuti semua

Awangku Johan said...

@@ Ayuni
thanks Ayuni.. biasa2 jer

Awangku Johan said...

@@whitecappuccino
ohhh thanks sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...