"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, February 24, 2011

Minta Maaf Rakan-Rakan Bloggers

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat readers sekalian… Eh.. ada ke pembaca blog saya ini… Huhuhu… ce citer.. ce citer.. eh awat pulak ni.. Hehehe..

Minta maaf ya buat rakan-rakan bloggers sebab kemarin saya tak update blog satu hari sebab saya berada di padang selama 1 hari ni… jadi AJK tuk pertandingan bola sepak MSSD Peringkat Kuala Penyu bagi 15 tahun ke bawah dan 18 tahun ke bawah lelaki…

Memang penat la kemarin sehinggakan saya tidak sempat tuk mengupdate blog.. Selalunya saya akan terus update tapi disebabkan penat tak sempat.. Lagi pun habis jer perlawanan bola sepak tu pada jam 5.30 petang terus saya balik dan siap sedia solat magrib… Tido pun awal semalam.. Ini la pertama kali saya tido awal semenjak berada di tahun 2011.. hehehe.. Selalunya tido jam 12 atau jam 1… tapi kemarin tido selepas magrib… huhuhu.. jam 10 bangun n solat isyak.. lepas tu smbung tido..

Betapa penatnya sehinggakan saya tak sempat nk update.. Minta maaf buat rakan-rakan bloggers..

12 comments:

Sunah Mohammad said...

dimaafkan cekgu..hehe..

man yusoef said...

tak pe, kami maafkan..haha...owh lewat gak ko tido..aku tido kul 11-12 dah susun bantal cntik2..hahahah

shah-kayrul said...

banyak2 rehat cikgu...

dtg nak TAG cikgu..

http://sedetikilham.blogspot.com/2011/02/blog-putih.html

bun said...

tiada maaf bagimu
hahahh :P

Zara Hannan said...

xpe. buat slalu. haha.

Awangku Johan said...

@@ Sunah Mohammad
thanks cik Sunah hehe

Awangku Johan said...

@@ man yusoef
a'ah dah terbiasa tido lewat smnjak study d UPSI g.. awalnya hg tido man??

Awangku Johan said...

@@shah-kayrul
yup... thanks ya tag saya.. nti saya terjah

Awangku Johan said...

@@ bun
ohh x maafkan.. tak pe.. tak pe..

Awangku Johan said...

@@ Zara Hannan
haha.. akan d pertimbangkan

SaYraH WonDerLanD said...

maaf mu diterima wahai cikgu.

Awangku Johan said...

@@ SaYraH WonDerLanD
ohhh trima kasih,,,. terharu sangat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...