"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, February 19, 2011

Cerita di Hari Sabtu


Yeaaahhh hari ini hari sabtu… Bestnyaaa.,… Patutnya hari sabtu ni masa tuk kita berehat-rehat la kan… Tapi hari ini ada pulak sekolah ganti… Arghhhh… malasnya nak bangun pagi tadi.. Tapi apa leh buat dah tugas so kenalah ikut arahan dari pihak sekolah..

Nasib baik la hari ini tak da sesi P&P just wat gotong-royong dan wat latihan olahraga sekolah ke peringkat bahagian….

Oleh itu, kena lah bersihkan sekolah baru lah sekolah ceria…. Sekolah indah warga ceria katakana… hehehee..

Ok la… saya dah nak masuk kelas ini tuk amik kehadiran pelajar.. lepas tu jom kita wat senaman aerobik…. Dan ada latihan olahraga

4 comments:

s.y.a.r.q said...

keh keh keh..kesian...sekolah ganti kali ni untuk ape pulak ye encik awang???

iqbalhakimi said...

xpe2..pekerjaan cikgu ni pekerjaan mulia kan =)

Awangku Johan said...

@@s.y.a.r.q
a'ah.. kelas ganti yang tahun baru cina pulak

Awangku Johan said...

@@igbalhakimi
yup.. mmg pekerjaan mulia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...