"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, February 14, 2011

Ku Termenung....


Ku termenung…

Entah kenapa??

Aku tak tahu apa yang telah ku fikirkan… ??
Maybe aku memikirkan apa akan terjadi di masa hadapanku??

Tiap-tiap hari aku memikir apa akan berlaku di hari-hari berikutnya??

Adakah aku mampu tuk hadapi semua cabaran dunia yang semakin mencabar ini??


Ya Allah kau berkatilah segala perjalanan hidupku..

Engkau sejahterakan la kedua orang tuaku…

Aku bermohon kepadamu agar kau pelihara diriku dari dugaan dan hasutan nafsu dunia..

Aku bermohon kepadamu agar kau pelihara aku dunia hingga akhirat..

12 comments:

aDisH.sHidA said...

aweeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ooo aweeeeeeeeeee jangan termenung sangat

aDfeez said...

salam maulidur rasul awang..:)

eddy syrol said...

bangunan ni macam... ermmm...

BTW, lagu ni masih my fev... :)

Anis Shafeera Sapli said...

amin ya rabbal alamin...

salam Maulidur Rasul...

Lelaki Ini said...

relax la cegu..

s.y.a.r.q said...

amin untuk awang..

anyway...header baru.lawa :)

Awangku Johan said...

@@aDisH.sHidA
termenung masa depan ku yg tak tau macam mana??

Awangku Johan said...

@@ADfeez
salam maulidur rasul jg buat kamu

Awangku Johan said...

@@eddy syrol
macam apa???

Awangku Johan said...

@@Anishafeera Sapli
salam maulidur rasul jg buat kamu

Awangku Johan said...

@@af3b_p!LaH
yup rilex la ni hehe

Awangku Johan said...

@@s.y.a.r.q
thanks atas doanya..
ooo header ni dah lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...