"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, February 11, 2011

Tahniah Buat Abang Eqbal Zakaria...


Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya…

Rasa kagum dan bangga pabila baca entri abg Eqbal Zakaria.. Tak sangka Abg Eq pun masuk dalam Kosmo… Hurmm Abg Ben Ashaari pulak masuk dalam Majalah Rapi.. So, rasa teruja sangat dan jelez tengok kejayaan mereka.. Aku tak tahu pabila pulak giliran aku nak ikut jejak mereka masuk dalam majalah, surat khabar dan pelbagai sumber-sumber lain… Hehe… Hurrmm suatu pengharapan yang tinggi… Tak tahu la.. bila.. Hehehe… Masakan aku boleh join seperti mereka yang dah lebih makan garam berbanding aku… Hehe.. Aku ini pun masih Hijau lagi.. dan masih mencari hala tuju yang sebenar.. Adakah aku ini menuju ke jalan yang lurus atau dah menyimpang?? Arghh tepuk dada tanya selera..

Apa-apa pun tahniah buat Abg Eq.. Biar pun awang tak dapat baca kosmo.. tapi baca melalui blog Abg Eq pun dah cukup.. Hehehe.. Moga perjalanan hidup abg Eq sentiasa diredhai Allah dan sentiasa success selalu.. Saya doakan moga pengajian abg Eq di peringkat Ph.D berjaya.. Amin.. Insyaallah….. nak ikut jejak abg Eq tuk sambung pengajian ke peringkat lebih tinggi.. Nak dijadikan sumber inspirasi dari abg Eq.. tuk menjadi lebih berjaya… Amin…

Blog Abg Eq sentiasa menjadi tatapan setiap kali buka laptop.. Blog yang ringkas, padat dan penuh dengan sumber akademik.. Sekali lagi TAHNIAH abg EQ….




8 comments:

Tasha said...

abg eqbal hemsem r.... suker~

Ummi AmnaAmzar said...

Best kan tgk kejayaan org..lama x komen2 kat blog awang ni...ape kabar?

af3b_p!LaH said...

tahniah!

fasya said...

dua dua otai blog~

Awangku Johan said...

@@Tasha
haha.. hensem ker??

Awangku Johan said...

@@Ummi AmnaAmzar
yup mmg best.. alhamdulillah.. awang sihat2 jer.. kebelakangan ni kebizian jer

Awangku Johan said...

@@af3b_p!LaH
ohhh trima kasih (Tolong jawab tuk abg eq)

Awangku Johan said...

@@ fasya
saya blm lagi otai.. just petai jer.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...