"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, May 4, 2011

Selamat Pengantin Baru Buat Musuhku UJANG...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….

Terasa gatal jer jari jemari runcingku ni tuk menulis sesuatu… Hahaha.. runcing la sangat… Sebenarnya gini, saya ingin meminta maaf buat Ujang @ Azfar Roslan.. sebab tak dapat nak attend tuk Majlis Perkahwinannya…

Padahal Ujang ni la musuh ketat dalam dunia blog ni.. haha.. kenal dalam segmen Abg Ben Ashaari laa… Akhirnya menjadi rapat.. tetapi di dalam maya ini sahaja laa.. Saya tak sempat nak berjumpa, berhadapan dengan c Ujang ni.. Ada masa, ada kelapangan dan ada waktu akan bersua juga kan…?? Hehe…

Gambar ini saya curi dari Man Yusoef.. Hehehe


Saya rasa jelez dengan rakan-rakan bloggers berkunjung ke majlis ujang bersama-sama rakan-rakan bloggers yang lain… Waaaaaa….. Nasib baik saya ini jauh di seberang laut China Selatan… Kalau tidak, sayalah insane pertama yang akan datang… hehehe…

Ini pun saya curi dari man yusoef… jeleznya


Apa-apapun saya doakan Ujang dan Isteri sentiasa bahagia hingga ke akhir hayat.. Dunia rumahtangga ini macam-macam asam garamnya… So, hadapilah dunia baru ini dengan tenang dan sentiasalah bertolak-ansur ya Ujang… Hehehehe… Ceh, saya pulak nk bagi nasihat.. padahal saya belum g mengecapinyaa… hehehe.. tak salah kan.. Ujang Tahniah yaaa…


7 comments:

man yusoef said...

haha..gmbr tu pon curik dari fb ujang..haha

Awangku Johan said...

@@man yusoef
hahaha.. kiranya curi dari pncuri laa.. hehe.. gurau yer jan marah man..

☻UsaGi NaNa☻ said...

tahniah ujang...moga2 kekal hingga akhir hayat!amin~

Ujang9897 said...

si bongok man curik..kau pun curik..=)

tq bro..,

musuh tetap musuh k..=)

Rozuan Ismail said...

selamat pengantin baru ujang!moga berkekalan hingga akhir hayat!

Awangku Johan said...

@@Ujang9897
hahaha... jgn la marah bro.. kita tetap musuh hehehehe... bangga kita dgn c Ujang ni...

kira halal la ek.. mncuri gmbar kau hehe

Cik Muda Sae said...

waaa...semua hapdate pasal ujang kawen..yang tak pegi ni pon dah rasa macam pergi je dah...theheheheheheheee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...