"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, May 3, 2011

Kasih Ibu Tidak Berbelah Bahagi




15 comments:

pena said...

sekarang dah tak boleh nak tafsirkan mereka yang buang anak seperti haiwan,sebab haiwan pun tahu nak sayang anak..

Rozuan Ismail said...

ibu monyet pon sayangkan anaknya.

suka cartoon said...

betul betul pena....moyet pun sayang kat anak die..or yg buang bayi tu darjat dier lagi rendah dari monyet..nauzubillah..mintak2 dijauhkan dari perbuatan tu...

cik najihah said...

tersentuhnya...sedangkan binatang pun sayangkan anak..

jaya jr said...

sape buang anak lagi teruk dari menatang..haha

Dayana AZ said...

sedangkan ibu monyet pun tau sayangkan anaknya.. kenapa manusia sekarang ni lebih teruk , dikurniakan akal fikiran, tapi tak guna.

entahlah.
dayana mintak dijauhkan dr segala perbuatan terkutuk.
:'(

Dayana AZ said...

oh btw :)

http://www.herstoriie.com/2011/05/lebih-sakit-menghilangkan-memori.html

ada nama blog ni dekat entry ni hehe

Awangku Johan said...

@@pena
betul tu.. betapa haiwan sayangkan anaknya berbanding dgn manusia

Awangku Johan said...

@@ Rozuan Ismail
iya terharu tgok pic ni

Awangku Johan said...

@@suka cartoon
monyet g ada isi hati perut berbanding manusia.. hanya berdasarkan nafsu semata2.. huhuhu

Awangku Johan said...

@@cik najihah
memang tersentuh kan

Awangku Johan said...

@@jaya jr
betul

Awangku Johan said...

@@Dayana AZ
thanks yaa.. awang dah bg tau apa tajuk lagu yg d blog awang ni

amny said...

ishhh..negara diorang macam2 binatang ea ade kat bandar...takut plak rasenyee...

binatang pon ade perasaan ....xmacam sesetengah manusia yang snggup buang anaknyee...:'(

shichi_iza said...

apa jdi kat mnyet 2?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...