"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, May 10, 2011

Selamat Pagi Dunia

Selamat Pagi Dunia….!!!

Senang sekali apabila menyambut pagi secerah ini… Kalian semua apa khabar di pagi yang hening ini ? Harus dijawab iyaaa…. Hehehe… Dengan itu, Pagi-pagi ini aku menyempatkan diri untuk membuka laptop hanya sekadar bercerita pada kalian.. Rutin harian yang padat dan mungkin akan melelahkan untuk hari ini tetapi tetap semangat..!! Okay harus bersiap ini? Selamat mengajar bagi diriku yang bergelar guru ini.. Hehehe… Semoga hari ini aku mengajar / mendidik pelajar-pelajarku dalam keadaan ceriaa… Amin…

Ya Allah,

sediakan bagiku sebahagian daripada keluasan rahmat Mu. Berilah aku pertunjuk dengan ajaran Mu.

Bimbinglah aku menuju keredhaan Mu yang penuh dengan kecintaan Mu..

2 comments:

Muttallif said...

Guru, ajarlah anak2 kami menjadi insan berguna....

Singgah Dari :I Think OF

Awangku Johan said...

@@taliff
insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...