"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, May 28, 2011

Blogku Bersawang !!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat rakan-rakan bloggers serta silent readers sekalian….

Nampaknya dah berapa hari saya tak update dan membuat new entri di dalam laman blog saya ini.. Huhuhu.. Terasa sunyi dan bersawang saja blog saya ini tanpa kehadiran entri-entri baru dari saya...

Berlarutan itu, trafik saya pun dah semakin jatuh.. tapi tak pa.. bukan kita menghasilkan blog hanya semata-mata mengejar trafik kan.. Saya buat blog ini hanya tuk sekadar kepuasan saya dan sebagai perkongsian bersama dengan rakan-rakan bloggers sekalian..

Korang nak tau.. saya tak update blog saya dalam beberapa hari ini adalah disebabkan oleh kesibukan saya di sekolah iaitu menjaga peperiksaan serta menyemak kertas jawapan pelajar-pelajar saya.. Itulah sebab utama saya tak update blog maybe terlupa nak update.. iyolah sibuk menyemak kertas peperiksaan yang pelbagai jawapan yang dihasilkan oleh pelajar-pelajar saya.. Rasanya ada perasaan geram, marah, ketawa dan pelbagai rasalah semasa menyemak kertas jawapan mereka.. Hehehe.. Apa-apapun semuanya dah diselesaikan hehe.. Happy juga coz ada beberapa orang pelajar mendapat A tuk paper Geografi dan Bahasa Melayu yang saya ajar… Hehe..

Apa-apapun cuti sekolah ini saya akan bergiat aktif dalam dunia blogging ini hehe…. Di sini saya ingin memohon maaf kepada anda semua sebab dah berapa lama saya tak update tuk tatapan korang.. Ramai di luar sana tertunggu-tunggu entri terbaru saya kan… Hehehe.. Opppsss perasan lebih pulak saya ini,,, sapalah nak baca entri picisan saya ini kan.. Ibarat malukut di tepi gantang… HUhuhuhu…

Ok laaa.. happy your holidays bagi guru-guru serta anak-anak murid sekalian… begitu juga dengan Mahasiswa-mahasiswi sekalian… Hurrmm rindunya dengan zaman berkuliah di UPSI…. Tak tahu bila laa saya nak masuk UPSI balik tuk sambung pengajian master saya.. Insyaallah 2013… aminnn

7 comments:

Mek Onie said...

kekekkeke...mesti ada yang tulis,i love teacher, bagik markah lebih sikit ye ( salu buat,haha ) :P

Anonymous said...

happy holiday cikgu....!!! hiii....

Awangku Johan said...

@@meaw
haha takda laa.. kalau ada pun budak tu nk kena dengan saya.. hehehe..
takda men rasuah2 haha

Awangku Johan said...

@@NURUL NADIAH MAMAT
yup thanks.. happy holiday too

Unknown said...

selamat bercuti cikgu..
jom ramai2 buat renion.. heheheh

Awangku Johan said...

@@Citarasa Rinduan
Hehehe.. trima kasih..
Budak2 jak bercuti.. cikgu2 nya tak bercuti pun.. busy wat modul tuk kelas exam...
Bestnya reunion...

Anonymous said...

welcome..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...