"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, May 23, 2011

Selamat Pagi Semua... Dah Sarapan ??

Selamat pagi semuaa…. Apa khabar anda semua.. Harap-harap di pagi isnin ni semuanya sihat-sihat belaka yaaaa…

Haaa.. apa sarapan korang pagi ini… ?? Argghhh sedapnya korang makan.. Walaupun aku tak tau apa korang makan tp ekspresi aku melebih-lebih.. hahahaha..

Korang nak tau aku kepingin nak makan Kek di awal-awal pagi ini.. Nak makan Kek Indulgence Cake.. Alaaa kek yang kat Secret Recipe tu… Aku macam nak minta jak resepi dia… tp tau-tau la kan.. kalau aku minta confirm Restaurant secret recipe tu gulung tikar hehhee… tak pa ar nnti la aku buat Cheese Cake.. bukan susah nk buat pun hehe… Tapi aku benar-benar nak makan kek… Kalau la kat kantin skolah ini ada jual Indulgence Cake confirm dah aku beli pukal habis laaa… Hehehe..

Fuhhh mengiurkan tengok kek dalam pic aku ini.. Macam meleleh-leleh dah liur aku ini.. huhu… Gambar ini masa aku dah habis belajar kat UPSI.. time ini aku spent member-member aku makan… Rasanya time ini aku dah lepas konvo.. So, masih stay d UPSI keje di bahagian Unit Kediaman Hal Ehwal Pelajar.. Hehe.. So, belanja rakan-rakan laaaa…

Tapi kan sekarang ini kena jaga makanan laaa.. coz aku dah serius nak jaga badan dan bina badan.. Hahaha.. Harap-harap tercapai la ek nak buat badan ketaq-ketaq tu… Amin

Alamak hari ini isnin.. kejap lagi aku jaga kelas peperiksaan di tingkatan 1.. Jaga exam bagi kertas Bahasa Melayu tingkatan 1.. Siap sedia kamu budak-budak kalau meniru aku rampas kertas korang… Hahaha….

6 comments:

Miera Hassan said...

bekpes nasi lemak lg sedap.. hehe

Farah Shamsudin said...

waa!! saya dah lama nak kek.. tapi xjugak gi beli...rasanya kalau boleh ambil kek awak tuu.. mmg saya ambil punyeee!!

badan ketaq2? waa.. gerun jugaa nii..

Cik Naa. said...

true indeed :')

Unknown said...

pergh sedapnya kek indulgence tuh

shichi_iza said...

nak mkn mcD breakfast, tapi kat membakut xada so bubyezzzz la.... hehehe

ZaraZueyin said...

wahhh...sedapnyer
sy pon suka choc indulgence

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...