"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, May 24, 2011

Lalalaaaa... Jom Sarapan Yokkk..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semuaa…


Akhirnya Selasa datang lagi.. So, hari ni selamat menjawab peperiksaan ya buat pelajar-pelajarku sekalian… Tapi, ada ke pelajar aku masuk dalam blog ini.. rasanya tidak.. Argghh biarlah yang penting aku nak wish kat dorang jer.. hehee.. Tapi nak wish jugak la buat korang semua ya bloggers n the silent readers… Hehehe.. Selamat Pagi yaaaaa….


Hari ini menjaga exam bagi paper Bahasa Inggeris… Sekejap lagi saya kena jaga kelas 1 Harmoni (Kelas Arab – Kiranya kelas budak-budak pandai ini) Hehehe…


Hurrmm… baiklah, sebelum menjaga exam bagus saya p bersarapan… Meh tengok apa sarapan saya di pagi selasa ini.. Sedap tau… feveret saya lagi Karipap.. Hahaha.. eh ada satu kuih lagi itu pulut panggang.. Alamak, air liur dah meleleh… Ok laa.. nak p bersarapan dlu..

Byeeee…

2 comments:

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

gudluck for u and your student....
jom makan karipap gak...:)

Sebona said...

oh adik saye pun pekse hari ni, tapi dia rilek je. haha

*nak pegi pekse tak bace buku. kelas kau adik...*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...