"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, May 22, 2011

Jom Sarapan Pagi dengan PIZZA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua…

Selamat Pagi semua… Korang buat apa awal-awal pagi ini ?? Dah bersenam ke ?? Sebaik-baiknya bersenam la dahulu yer.. Hehehe.. Tu pun tuk kesihatan kita juga kan..

Fuhhh…~~~ Saya baru jer balik dari berjoging… letihnya lepastu saya buat workout juga.. Alaaaa… angkat besi-besi buruk tu la.. Itu la hobi saya sekarang ini… Hurmm

Pagi ini apa sarapan korang ?? Dan sarapan ke belum.. ?? Kepingin nak sarapan PIZZA… boleh ker ?? Hahaha.. Nak call abang PIZZA la suh hantar kat rumah saya ini.. Gila kea pa.. Jauhnya nak suh abang PIZZA tu hantar kat rumah aku ini.. Rasanya ada di Kota Kinabalu jak kot.. Hurmm kalau la abang PIZZA itu sanggup hantar sejauh 150 lebih kilometer ini aku salute la dengan abang itu… Hahaha…

Demand pulak aku ini ya nak makan PIZZA… hehe.. Sarapan telur rebus la macam ni.. Nak makan 5 biji laaa.. hehe.. nk bina badan banyak amik protein semulajadi dari telur jer.. Ikan, ayam dan daging jangan dilupakan hehe…

Ok laaaa… selamat menjamu selera ya buat semuaaaaaaa…..

1 comment:

Rozuan Ismail said...

wan yang duk KL ni pon makan roti ngan jem je.huhu.makan pizza pagi2?huhu.mana ada orang buat.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...