"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, May 7, 2011

Buat Sahabat (Untuk Peringatan Diriku Juga)

"Aku menyayangi sahabatku dengan segenap jiwaku.

Sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati.

Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan berasa senang.

Semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri.

Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tak luntur dalam suka atau duka.

Jika aku dapat, aku akan setia padanya"

- IMAM SHAFIE -

3 comments:

shichi_iza said...

carilah sahabat yng dpt membawa kita kepada kebaikkan.... =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tq sggh ke blog..
soei lmbt,bru lik outstion =)

rndu pd kwn2...

ezzaFarEezaShahRizaL said...

:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...