"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, March 5, 2011

Jom p Rafting


Alhamdulillah… pagi ni bangun dalam keadaan tenang dan cergas jer… Hehehe… Bangun dengan buat workout sikit…

Mungkin aku bangun dengan kegembiraan… Sebab hari ini jam 11 nanti saya dan beberapa orang rakan guru akan ke Kota Kinabalu.. Kami berkampung di Kota Kinabalu.. Malam nanti nak p tontong movie dan men bowling la.. nak fight guru-guru ini men bowling.. haha…

Sebenarnya motif utama adalah nak p Rafting.. Sebab tu tak sabar nak p Rafting pada hari ahad ini.. Seramai 15 orang guru nak p Rafting di Kiulu River Rafting yang berada di kawasan lembah gunung kinabalu..… Kiulu River Rafting ini terletak di kawasan Tamparuli.. Ehem… memang tak sabar nak p laaa….

Korang semua pernah p Rafting ke?? Memang mencabar sukan ni… Harap-harap semuanya selamat nanti masa Rafting.. Amin…


3 comments:

Abu Bagi said...

aku tak perna main rafting..main perahu perahu pernala..sekali masa kat lembah danum lahad datu..

fathiah said...

wah... sukan nih mmg best... huhuhu... walaupun xpenah main... kwn cite laa.. :)

Unknown said...

macam best je pergi rafting..
nak try,suatu hari nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...