"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, March 25, 2011

12 Peserta Maharaja Lawak


Senarai 12 peserta Maharaja Lawak telah pun tersenarai. Ada yang masih tak tahu dengan Maharaja Lawak? Maharaja Lawak merupakan sebuah rancangan realiti pencarian pelawak terunggul di kalangan yang terhebat. Kesemua bekas finalis Raja Lawak dari musim pertama hingga kelima akan kembali berentap dengan lawak jenaka mereka bagi merebut gelaran juara Maharaja Lawak.

Rancangan ini akan dikendalikan oleh bekas pengacara Akademi Fantasia iaitu Dato' AC Mizal. Para peserta diberi kebebasan untuk beraksi secara solo ataupun berkumpulan. Rancangan ini akan disiarkan secara langsung bermula pada 1 April 2011 di Astro Warna (Saluran 132) dan siaran serentak di Astro Prima( Saluran 105).

Saingan sengit kalau dilihat dari semua bakat yang telah dipertontonkan. Siapa Maharaja Lawak pilihan korang yer?















17 comments:

Nobita Sensei said...

Susah kot nak lawan Jozan dengan Nabil.

Awangku Johan said...

yup betul tu.. saya sntiasa sokong jozan...

Tengku Nizam said...

sepah2!!!!!!

Dhia BellamiZam said...

jozan!!!!hahah

Awangku Johan said...

@@Tengku Nizam
ohhh peminat sepah ek hehe

Awangku Johan said...

@@Dhia BellamiZam
yeahhh.. idup jozan..

Ayuni said...

hm, takut x lawak je...

AiDa AzRyN said...

wee.. sepah!! XD

shichi_iza said...

ni raja lawak yg popular ek.... rmai juga ya pelapis pelawak tanat air ni...

Awangku Johan said...

@@ Ayuni
hahaha

Awangku Johan said...

@@AiDa AzRyN
ooo peminat sepah yer.

Awangku Johan said...

@@shichi_iza
yup.. ni la pelapis nya

afiqazizan said...

jozan pilihan aku..haha.

Ibnushukran said...

wahhh... xsabar tng0k ni.. jozan terbaik.. haha

SiPemilikHati said...

jozan will win!!
macam mana amir boleh masuk?? pelik!

n..... knp AC dapat Dato'?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

oh..inilah pesertanya..banyak yg best nih..tak sabar nk tgkk

udin said...

top 3.. 1st jozan, 2nd nabil, 3rd sepah.. hehe.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...