"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, March 2, 2011

JOM MASUK U


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat rakan-rakan bloggers…..

Wahai rakan-rakan bloggers… JOM MASUK U…. Hehehee… Kepada adik-adik bloggers yang sedang tunggu result SPM dan yang telah mendapat result STPM tu yang ingin menyambung pelajaran ke peringkat Universiti sila dapatkan nasihat daripada guru kaunselor di sekolah anda atau dapatkan nasihat daripada ibubapa anda tuk membuat pilihan U mana yang sesuai buat korang……..

Haaa… Kalau korang nak tau pada 26 hingga 27 Februari baru-baru ini saya dan rakan saya iaitu guru kaunselor sekolah saya bersama-sama mengunjungi Pameran Karnival Pengajian Tinggi Negara Jom Masuk ‘U’ 2011 di SURIA SABAH, KOTA KINABALU..

Fuhhhh… memang ramai giler ar… terutama sekali pelajar-pelajar dari seluruh pelusuk Sabah datang tuk mengunjungi pameran tersebut… begitu juga dengan guru-guru dari setiap sekolah….

Yang seronoknya dapat berjumpa dengan Pegawai Akademik tempat saya belajar dahulu iaitu En. Husyaini dari Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)… Yang lagi seronok dapat berjumpa dengan rakan-rakan seuniversiti dahulu yang sama-sama dah jadi guru sekarang… Hehehe.. masa tu la banyak cerita dan pengalaman yang dikongsi bersama… Arghhh.. memang best la. Hurmm.. rasanya nak wat REUNION bersama-sama mereka la kat Pulau Banggi nanti masa cuti sekolah.. Wah best kan.. Tak pun p Pulau Mabul or Pulau Sipadan… Hehehe.. Nak ikut tak???

Ok… ni ada beberapa keping gambar jer yang sempat di snap… Terlalu busy nak amik risalah setiap U.. So hanya ini jer yang sempat di snap… Hehehee






2 comments:

shichi_iza said...

huhuhu.... xdpt nk pegi time 2, tgh sibuk ngan asgmt yg berlambak..... plan asal nk g ngan kazen yg tgh tggu result sPm, last2 dia pegi sdn bhd..... hehe

Awangku Johan said...

@@ shichi_iza
oo.. siannya dia byk asgmnt hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...