"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, March 3, 2011

Aku di OBSERVE

Fuhhhh…. Tarik nafas dalam-dalam… Korang nak tau sebab apa aku tarik nafas dalam-dalam…

Ni nak amik feel ni.. Sebab sat lagi jam 10 pagi ni aku akan di observe… Guru Ketua Bidang Kemanusiaan akan observe aku… So kena la prepare apa yang patut… Ketua Bidang tu nak observe aku bagi subjek Geografi..

Nasib baik la dia observe aku tingkatan 4 Kemanusiaan 2… Nasib baik la jugak hari ini aku mengajar sub topik mengenai graf bar gabungan… So, leh la aku terangkan dengan lebih lanjut panduan tuk hasilkan graf tersebut… Hehehe…

Hurmm.. tak sangka pulak guru Ketua Bidang Kemanusiaan nak observe aku… Iyalah Ketua Bidang kena jugak observe semua ketua-ketua Panitia di bawah dia… Huhu.. Aku ni ketua panitia bagi subjek Geografi… Padahal hari ini jugak jam 9 pagi aku meng observe guru-guru geografi yang lain yang di bawah aku… akhirnya aku jugak turut di observe… Hahahaha…

Ok.. apa-apa pun jom prepare…

12 comments:

Sunah Mohammad said...

fuhh..saya yang berdebar ni cekgu...all the best ye~

apezs shah said...

salam

semoga berjaya.

Awangku Johan said...

Sunah Mohammad
Hehehe... akhirnya dah selesai.. alhamdulillah

Awangku Johan said...

@@apezs shah
wkumsalam.. thanks ya apezs

SweetSyaza said...

tak tahu pula abg awangku johan ketua panitia...
pepun, baguslah dah lepas..alhamdulillah :)

Ayuni said...

wat elok2..

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaaaaaaaah....baik2 yer cikgu..

Dda Ly said...

hehe gud luck!! :)

meh ke rumah,
~damia dan selsema~
keep in touch ye..♥♥♥

Awangku Johan said...

@@ SweetSyaza
yup.. bru2 posting terus dapat jawatan sbagai Ketua Panitia dan Ketua Unit Badan Pengawas

Awangku Johan said...

@@ Ayuni
alhamdulillah dah settle..

Awangku Johan said...

@@ aDisH.sHidA
thanks kak.. dah slesai smuanya hehe

Awangku Johan said...

@@ Dda Lt
thanks yaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...