"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, October 3, 2010

Minggu ni nak amik Jubah Konvo


Assalamualaikum Semua

Semoga Hari ini Lebih baik daripada semalam..

Cepatnya masa berlalu kan?? Tak semena-mena minggu ni dah nak amik Jubah Konvo.

Tarikh ambil jubah bagi Fakulti Sains Sosial & Kemanusiaan ialah pada 7 Oktober 2010 maknanya khamis ni la.. Ramai la member-member turun padang tuk amik jubah tu nanti. Aku pulak jadi wakil amik Jubah tuk member Matematik dan PAKK (Pendidikan Awal Kanak-kanak).. Disebabkan member boleh punya laaaa… ehehehe…

Semasa nak amik jubah konvo tu nanti kena patut bawa 3 item iaitu :

(1). Slip bayaran

(2). Borang peminjaman pakaian akademik

(3). Kajian Pengesahan Graduat KPT

Haaaa.. ketiga-tiga item ini kena bawak tau.. Tempat tuk amik Jubah tu nanti adalah di bangunan ICT… Alllaaaa.. belakang bangunan Malim Sarjana tu…

Sekarang ini tengah layan n baca buku panduan Konvokesyen.. 12 Oktober 2010 ni ada raptai.. adakah aku patut hadir??? Opkos la jawapannya.. hehe… Banyak juga ya prosedurnya semasa konvo ini.. Hurrmmm,,, tak pa sekali seumur hidup.. hahaha (skali seumur idup, ada lgi la nti utk Master n Ph.D.. Insyaallah)


bagus kan UPSI ni, bagi surat jmputan just print dr laman UPSI


mesti la saiz M aku amik


Kena cetak benda alah ni tuk bukti kita dah tamat pgajian hehe


Akhirnya dah bayar Rm100... huhu


Diharapkan cepat2 la posting ya.. Result Temuduga dah kluar.. LULUS.. Alhamdulillah

16 comments:

azwa_amani said...

wahhhhh..ak seronoknyer awinn tgok entri kali nie.....mesti gembira tahap tak terkate kan...nanti awin dtg yer konvo ak....

Awangku said...

Gembira ??? adalah dlm 70%...
ooo ya ka dtg.. thanks la susah2 jak awin ni

Pencacai Alim said...

tahniah bro..anyway thanks.. :)

azwa_amani said...

insyaAllah..kalu ade kesempatam dam kelapangan....meraikan kejayaan rakan-rakan....

Awangku said...

Pencacai Alim --> Thanks ya bro.
Awin --> Thanks again

aYaz said...

tahniah..
ku juga amik jubah minggu ni,
dn konvo ku 101010,
nice kan?
^.^
posto posto

Mardhiah said...

tahniah cikgu...
weheee...bangga dengan kamuk...!!
good luck yea

Awangku said...

aYaZ --> thniah jg buat kamu.. best woo tarikh konvo mu 10/10/10.. so nice.. hehe

Mardhiah --> thanks ya..

Uruchimaru @ kf said...

tahniah..

bertmbh rkn bloger jdi warge pendidik..!

Awangku said...

Uruchimaru --> Thanks ya, yup nk mncari rakan blogger

cikani said...

tgok gmbr memg familiar, kamu2 & d gang....
congrats knvo dan selamat posting xlama lg=)

Awangku said...

cikani --> Thank ya... eh awak kata familiar?? pernah nmpak ke??

cikani said...

yup..bese laaa, upsi kn kecik...sy batch 05/06

Awangku said...

cikani --> oh ya ka.. haha. oo kira snior sy la ni.. hahaha... dlu stay khar ka?

cikani said...

bukan..k.z..skrg ngajar kt lhd datu..msti tau kn felda sahabat..

Awangku said...

cikani --> ooo d kz.. patut ar x prnah nmpak.. sy pernah jd jmk khar pd 2007/2008, felda sahabat. tau.. hurmm x tau g d htr kat mn nti posting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...