"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, October 30, 2010

Boringku Menjenguk Diriku Kembali..


Hurmm malam ni diriku terasa bosan dan kosong.. Huhu tatkala junior-junior upsi berduyun-duyun pulang ke kampung, aku pulak mengalami kebosanan..

Nak tengok muvie.... Tapi, external Hard disk saya pulak dipinjam oleh member.. Fuhhh~~ apa yang patut di buat ya malam ni.. Layan FB pulak terasa macam bosan.. huhu.. So, berborak-borak la dengan member-member yang amik Master.. hehe..

Hahaha.. macam-macam la kami imbau kenangan lama sewaktu kami menjadi Jawatankuasa Mahasiswa Kolej (JMK). Saya dan mereka memang rapat semenjak mereka undergraduat lagi.. So, maybe pasni saya pulak ikut jejak mereka amik Postgraduat.. AMIN...

So, malam ini just layan-layan muvie dr laptop member + borak-borak kosong.. Nanti sebelum nak masuk tido baca Novel la... hahaha..

2 comments:

Unknown said...

sekarang nie ambil master ker?

Awangku Johan said...

Siti Ruhayu --> blm amik g, baru jak konvo degree.. hajat d hati nk amik terus tp parents x benarkan. Kata parents awang cari dlu modal n pgalaman mgajar dlm 2 thn gtu.. pastu baru la cntinue study.. Insyaallah.. akan tercapai jg niat tuk cntinue study..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...