"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, June 6, 2011

Sinopsis X-Men : First Class


Adakah kamu penggemar film X-Men ? Bulan Jun ini bakal di tayangkan film X-Men. Film X-Men : First Class merupakan kisah awal yang mana didirikannya School of Mutant Resources.

Namun bagi kamu penggemar Wolverine tidak akan melihat aksinya di X-Men : First Class ini. Hehehe… Hal ini karena dalam Film X-Men : First Class, masa muda Wolverin tidak akan muncul.

Kalau korang nak tahu movie ini di mulai dengan mengkisahkan masa muda Charles Xavier dan Erik Magnus Lensherr sebelum mereka mendirikan / membina Xavier School For Gifted Youngster. School of Mutant Resources mereka dirikan setelah mereka menamatkan sekolah di Oxford untuk meneliti dan mempelajari fenomena baru yang terjadi pada manusia iaitu “homo superior”, iaitu manusia jenis mutant yg memiliki gen X. Siswa yang belajar di sekolah khusus itu awalnya adalah Jean Grey, Scott Summers, Hank McCoy, Ororo Munroe, Raven Darkholme, Mortimer Toynbee dan Emma Frost.

Justeru, kedua sahabat tersebut terlibat dalam satu konflik. Hal ini kerana kedua-duanya mempunyai pemahaman dan idealisme yang berbeza. Pertelingkahan pun terjadi dan bahkan mereka saling bermusuhan.

8 comments:

Areyoudys said...

as salam..
oh..begitu..tak tengok lagi.
kerja..
terima kasih

=)

Khairi Fakhri said...

wah! mcm best je! :D

ZWAN SABRI said...

X sabaq nak tgk Xmen sbb ramai yg kata best.. ;)

MySuaraBlog: Selamat Pengantin Baru Kepada Abg Faizal dan Nasliza

Anonymous said...

ala belum tengok lagi filem x men baru ni..nak kena cepat-cepat pergi tengok ni.

Awangku Johan said...

@@...
sama la sy pun blm tgok g

Awangku Johan said...

@@ k e y r i
best kot hehe

Awangku Johan said...

@@ZWAN SABRI
sama la zwan

Awangku Johan said...

@@afiqazizan
jom hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...