"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Monday, June 6, 2011

Amalkan dan Bacalah Al-Quran

Hurmm sebenarnya tadi ada member tag aku dalam Blog suh baca blog dia.. Haa.. apa lagi aku terjah la blog dia.. Jadi aku berkenan jugak nak sebarkan entri yang dia buat tu..


Kalau nak lebih lanjut p la blog beliau SINI…….


Tajuknya adalah tedaaaa…..

KESAN KEPADA SYAITAN ATAS PENGAMAL AL-QURAN


Ok… Diharapkan korang semua dapat renung-renungkan yaaa…

عليكم السلام & Salam Sejahtera



Saat Anda membwa Al-Quran,

Syaitan biasa biasa saja...

Tengok je…..

Saat Anda membukanya,

Syaitan mulai curiga…..

Saat Anda membacanya,

Ia resah dan gelisah.


Saat anda memahaminya,

Ia kejang-kekejangan…

Saat anda mengamalkan Al-Quran dalam kehidupan sehari-hari

Ia Stroke…….


Konklusinya…

Teruskanlah membaca dan mengamalkannya agar syaitan terus Stroke.

Ketika anda ingin menyebarkan pesanan ini,

Syaitan pun mencegahnya.

Syaitan kata “Jangan SEBARKAN, kerana ia tidak penting langsung !!”


SEBAR-SEBARKANLAH…..

Jangan dengar bisikan Syaitan….


P/S : So, korang sebar-sebarkanlah tuk pembangunan Rohani kita..

4 comments:

aizamia3 said...

kita jangan mudah tunduk dengan tipu daya syaitan.. moga amalan itu menjadi rutin harian kita..

Cik Teddy said...

salam..cik dh lame sebarkan mesej ni..dapat dari seorang blogger jugak name die ibnushukran..Insyallah akn selalu amalkannya^_^

Awangku Johan said...

@@aizamia3
betul tu

Awangku Johan said...

@@ Cik Teddy
alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...