"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, June 5, 2011

Selamat Pengantin Baru Kham Halim

Kemarin 4 Jun 2011 adalah hari bahagia Buat teman ex-classmates ku di UPSI iaitu Kamarudin Bin Halim yang telah melangsungkan perkahwinannya dengan isteri tercintanya di kediamannya di Kunak, Sabah

Tahniah buat Kham… Kini, dah bergelar sebagai seorang suami.. Tak boleh jelling-jeling awek kat luar dah.. Hehe.. Gurau jer.. Diharapkan Kham dapat menjalankan tugas sebagai suami yang bertanggungjawab dan mithali.. Aku doakan moga jodoh kamu berpanjangan hingga ke pintu syurga… Amin..

Tanggungjawab dalam mendirikan rumah tangga ini memanglah amat besar ujian dan dugaannya bersama dengan si isteri… Diharapkan Kham boleh menulusuri semua ini dengan tabah dan sentiasalah bertolak-ansur antara satu sama lain… Ceeewaaahhh macam la aku ini dah kawin.. hehe.. Aku pulak yang lebih bagi nasihat… hahaha…

Maaf Kham, aku tak dapat nak menghadiri resepsi perkahwinan kau.. Aku ada masalah sikit di Kampung.. Huhu

Ok Kham thniah yaaa…. Semoga Bahagia

Barakallahufik wa barakallahu'alaik wa jama'a bainakuma fi khair


3 comments:

mia said...

huwa..alhamdulillah..tahniah abg kam..ehhe

Rozuan Ismail said...

tahniah,selamat pengantin baru =)

redzwanie redzmann said...

congrats...cuti skola is musim kawen..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...