"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, September 9, 2011

Tips Cover Malu....!!!

Ouuccchhhhh…. Aku malu pabila bloggers tengok aku… Hihihi


1. Kalo tersepak batu :

Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..


2. Kalo terjatuh beskal :

Cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...


3. Kalo terjatuh tangga :

Terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...


4. Kalo terjatuh dalam longkang :

Pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....


5. Kalo jatuh ketika nak naik bas :

Jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....


6. Kalo terjatuh di dpn bus stop :

Terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....


7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin :

Tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

7 comments:

Wyna Nubies said...

aS sALAM,

Aiyokk..kejamnya cara ke 7 tu..
main tarik2 kwn plak ni..haha~

Awangku Johan said...

Wyna Nubies
waalaikumsalam...

hehehe... biar kejam sekali jgn kejam selama-lamanya... hehe.. gurau je tau.. jgn amik serius hehe

Rosalia said...

hahha. mmg terbaik :D

Pn. Sheila said...

hehehe... teringat ms zaman skolah menengah dulu ada gak mber cam tu, terjatuh terus bt pengsan...


mohon bantuan, jasa kalian seikhlas hati : kajian pasaran bagi program post grade

normala_ali said...

hahahha macam slalu jia buat kalo dh malu.. hehehe.. :)

yazidy said...

dah follow bro.. haha!! best2 tips cover malu.. camne kalau malu terpijak taik kucing?

~Nana 귀여운~ said...

yang no 5 tuh, tak bleh bla.....nti org dalam bas ckp gila pulak..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...