"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, September 7, 2011

Tersalah Ayat Punya Hal......

Seorang jejaka yang tak berapa kacak bernama Saadon ingin meng’ayat’ kekasihnya bernama Rozana supaya dia dapat tidur dengannya.

Saadon : Awak, saya ada satu teka-teki…..

Rozana : Apa dia ?

Saadon : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?

Rozana : Ish, tak tau lah, I give up.

Saadon : Itulah cinta saya pada awak…

Rozana : Betul ke… he he he. (rasa bangga)

Saadon : Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni ?

Rozana : Boleh, tapi awak kena jawab teka-teki saya dulu.

Saadon : Ok

Rozana : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap ?

Saadon : Emm, tak tau lah.

Rozana : Itulah tapak tangan saya (lalu Rozana melempang muka Saadon dan terus berlalu pergi)…

Hahahahahaah… Tu laaa.. Len kali jangan buat lagi…..

7 comments:

Finaz Jaafar said...

mmg patut la kena kan ! hahah

eddy syrol said...

hahaha...part last paling best.. :P

jom singgah
ady budika BW blog tett tett

ZWAN SABRI said...

padan muka Saadon kenapenampaq.. tampaq satgi baru tao... HAHA


MySuaraBlog: Syiling 50 Sen Tahun 2006

Shafiq said...

KElakar tu! Hehehe

azwa amani said...

huhuhuh... baru tau rasa...huh

dilah_buzz said...

hahahaa....amik kau.

nini said...

hahahaha...padan muka...nasib baik dapat penampo je...kalau mintak putus lagi bagus rasanya...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...