"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, September 15, 2011

Latest Shoes...

Fullamak bestnya kasut ini… Kalau la ada dah berjual kat mall confirm la aku beli… Tapi betul ke ada kasut ini?? entah-entah kat luar negara saja la kot.. Kat Malaysia Wallahualam laaa.. huhuhu.. kalau ada pun orang-orang kaya sahaja yang boleh beli.. Kalau macam aku ni huhuu alamatnya menelan liur je laaa… Huhuhu..

Syok kan sekiranya kasut ini ada… akan jadi radio bergerak laaa haahaha..

2 comments:

alien said...

redah lecak ni mau kene karen kang

MoHaMeD HaTTa said...

tak patah ke CD ??? hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...