"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, September 20, 2011

Grand Canyon Destinasiku....

Assalamualaikum semuaa……

Huhuhu… aku inginkan melancong ke tempat ini (dalam gambar di atas).. Bilakah aku akan dapat ke sana…. Aku memang kaki jalan dan kaki melancong… Lebih-lebih lagi kalau kawasan itu mengenai batuan dan gunung berapi lebih aku minat.. Sebab aku ini belajar dalam bidang Pendidikan Geografi.. Biarpun dalam pendidikan tetapi bidang kegeografian aku lebih mendalam… Sebab itu aku lebih minat dalam bidang geo ini sama ada geologi, geoatmosfera dan lain-lain lagi laaa…..

Kalau korang nak tau Grand Canyon yg kat dalam pic tu memang impian aku.. Aku jelez tengok ada rakan-rakan FB melancong ke Grand Canyon dan Taman Yosemite… Grand Canyon ini terletak di Arizona Amerika Syarikat yang merupakan sebuah ngarai atau kanyon yang terbentuk akibat hakisan sungai Colorado…

Insyaallah akan tercapai juga impian ku ke sana suatu hari nanti..

Jom melancong hehehe….

5 comments:

azwa amani said...

nak ikut ak ke sana...

Bob Merley said...

kalau gi sana bole singgah las vegas. dekat je. been there time jalan kat vegas

Awangku Johan said...

@@Azwa Amani
Jom hehe..

Awangku Johan said...

@@Bob Marley
oh ya ke...

perenlee said...

Jumpa ni kat Google,ingatkan panduan pelancongan ke Grand Canyon tadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...