"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, April 6, 2011

Bintang Sukan Dedah Rahsia Rambut Unik

TROY POLAMALU memiliki rambut yang unik.



PITTSBURG, Amerika Syarikat - Seorang pemain bola sepak Amerika, Troy Polamalu berusia 29 tahun mendedahkan rahsia rambut uniknya yang memiliki nilai insurans sebanyak AS$1 juta (RM3.02 juta), lapor sebuah akhbar semalam.

Menurutnya, dia mula menyimpan rambut unik itu semasa di zaman pembelajarannya di kolej dan ia kini menjadi sebahagian daripada identitinya.

Polamalu berkata, semasa musim sukan bola sepak, dia syampu rambutnya selang sehari.

"Namun, semasa musim sukan itu berakhir, saya hanya membasuh rambut saya sekali seminggu tetapi saya menggunakan perapi rambut pada setiap hari," katanya.

Menurutnya, dia mempunyai rambut yang lebih panjang daripada isterinya.

"Isteri saya tidak terlalu gembira dengan rambut ini," katanya. - Agensi

4 comments:

Tasha said...

adoi..... mampos tak layan!

athirahassin said...

style rmbt dia...

Shafynnaz Roslan said...

haha..giler ahh...

Ce'gu JAERA said...

mak oiii.. tengok gambar rambut dia ni pun aku dah rasa sesak tak selesa.. apatah lagi memilinya.. selesa ka tidur dgn rambut camtu.. kang termakan kutu sendiri.. ngeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...