"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Sunday, April 10, 2011

Aktiviti Tengahari


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….

Tak ku sangka rupanya dah tengahari… So, rasa-rasanya aktiviti apa yang patut di buat di tengahari ini???

Apa lagi jom la kita MAKAN…… Hehehe

Tapi… saya macam tak da selera nak makan nasi… Akhirnya saya membuat keputusan tuk memilih makan benda alah ini…

Hehehe… Maagi Asam Laksa la jawapannya… sedap wooo… Nak ke?? Kalau nak p la masak sendiri hehe… Tak dapet den nak bagi dalam blog ni.. hehe

6 comments:

ezzyra said...

lapar...tp nk mkn nsik...semalam dh mkn megi kari..ahahaa

OKEdChokelaT said...

pehhhhhhhhhhhhhhhhh....lazat jugak..knapa arini rmai post psl makan2 ni..adey..lapaaaa

ckozarith . said...

FUYOOOOOOOH BYK TOMATO suka ah cmni, *perut berkeroncong utk tomato dah ni

aDisH.sHidA said...

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH..DAH LAMA X MAKAN MEGI ASAM LAKSA....NAK SKIT ANTA KE AKAK

ADfeez said...

nampk sedap pula awang ;)

ADfeez said...

nampk sedap pula awang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...