"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Sunday, April 17, 2011

Bloglist 1 Bulan Bersama Dunialelakimaskulin.Com

Salam Sejahtera semuaa…. Diharapkan sihat dgn kehendakNYA..

Amin….

Ini nak citer kat korang semua ini.. ada rakan bloggers yang berani tag saya.. Hahaha.. apa2pun thanks ya atas tag nyaa… Terima kasih wahai cik sea_lavender


Haaa.. kat atas ni la Header Blog yang nak wat Bloglist tu.. Hehehe.. Dunia Lelaki Maskulin.. Arakiannya, memang saya selalu terjah blog ini.. Ala baca-baca isu mengenai dunia maskulin kan.. Hehe.. Dah fevret saya selalu beli dan baca majalah maskulin.. so, sebab tu saya selalu singgah ini.. Hehehe… Ok.. Kalau kamu orang nak tau Maskulin itu dianggap khas tuk laki-laki sahaja.. Secara umumnya, Maskulin itu adalah sesuatu atau seseorang yang memiliki sifat-sifat kejantanan, baik rupa, kepribadian, perilaku, pekerjaan, benda atau lainnya. Oleh itu, saya memang suka baca info yang diketengahkan oleh blog DLM ini.. Sebab isu dia memang mengenai dunia lelaki maskulin pada masa sekarang ini.. Lebih-lebih lagi dalam kategori lelaki dan kesihatan, Fesyen lelaki maskulin, Rahsia lelaki, dan yang paling saya suka baca ialah tips Fitness… Biasalah lelaki ini memang suka menjaga badan.. Macam saya.. saya suka jaga badan dan pemakanan… Nak dapatkan bentuk badan yang tough so kena la usaha selalu tuk buat workout….

Oleh itu, Nak tau lebih lanjut mengenai segmen ini sila terjah <SINI>…..

1 comment:

sea_lavender said...

Thankx ye join...sje tag2 hehe =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...