"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, September 22, 2010

Packing2 Barang




Hari ini 21 Sept adalah tarikh saya tuk meninggalkan negeri Sabah.. Flight Air Asia saya adalah pada jam 9.25 malam. Hurmm rasa sedih juga nak tinggalkan Bumi Negeri bawah Bayu ini. Apa boleh buat saya pergi ini pun tuk menyambung kerja saya di Pejabat Pentadbiran Kolej Harun Aminurrashid UPSI. Lagi pun, saya pergi ini untuk menyelesaikan masalah mengenai hal-hal berkaitan Konvokesyen iaitu pembayaran jubah, pengambilan jubah, dll g ar..

So, saya dah mempacking barang-barang tuk dibawa ke negeri Seberang.. Barang yang dibawa nampak sedikit tapi nampak macam banyak.. hahahaa.. pakaian yang dibawa sikit tapi barang2 makanan banyak wooo seperti biskut2 raya, kuih cincin, kuih lidah, kuih sepit, sagu (Juppri yang suh bawa), Kek batik dan Cheese Kek 3 biji.. fuhhhhh~~~~ berat woo.. tp xpa semua ni untuk mereka.. kesian kan dah lama x makan so Ak bawakan tuk mereka ar.. hehehe.. Lagipun Ak dah tidak lama lagi berada di UPSI.. lepas ini nk tnggu panggilan posting pula..

Nasib baik barang2 yang ak bawa ini just 10kg time nk check in kat Terminal 2 Air Asia d KK..
tp kena juga bayar Rm30 coz kos tuk pyimpanan barang di Kargo.. huhuhu...


2 comments:

sweetie2010.blogspot said...

Selamat bertugas kembali. Bila nak balik lagi keSabah. Hari raya Haji ker?

Awangku Johan said...

Sweetie --> hurmm raya aji maybe x blk sabah kot..
ni pun stay d upsi ni smpai konvo n pggilan posting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...