"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, August 2, 2011

Surat Pelajar Kepada Gurunya !!!! Hahaha

Hahahaha…. Sian kat pelajar ini… Boleh pulak sakit ingatan ek …. Sepatutnya sakit kepala… Hahaha…

Kepada cikgu tu bersabar la dengan budak yang “Sakit Ingatan” tu hehehe…

20 comments:

Wahidah said...

sakit ingatan...heheh..kelakarla

Cik Diana said...

adeh! sakit igatan.. huhu.. sian dye..

♥ cik kieranaa ♥ said...

sakit ingatan. sejenis penyakit yg baru agknye. hehe.

MyZone~theUn4given said...

ayat last tu maksud ape ey??hihihi

Aida Azryn said...

sakit ingatan?=.='

shichi_iza said...

wahhhh, serius plak sakit student 2 ekkkk.... hihi

Gen2Merah said...

ehehehehe.. hilang ingatan pulak da.. macam2 karenah murid-murid ni kan.. memang melucukan.. ehehe

Anyway, selamat mengerjakan ibadah puasa

salam Ramadhan
~Gen2Merah~

imnabila said...

hahhaha.. klakar.. sakit ingatan.. :D

Rafidah Bakri said...

Sakit ingatan tu macam mana ek??? hahaha

Awangku Johan said...

@@ Wahidah
hehe.. kelakar kan

Awangku Johan said...

@@ Cik Diana
hehe.. mmg kesian

Awangku Johan said...

@@ ♥ cik kieranaa ♥
mungkin kot

Awangku Johan said...

@@ MyZone~theUn4given
ooo ayat last tu yang "Inda dapatlah" bermaksud.. "Tidak dapatlah"..

inda = tidak

Awangku Johan said...

@@ Aida Azryn
tak percaya ek

Awangku Johan said...

@@ Gen2Merah
hahaha betul tu cgu.. mmg pelbagai karenah yg kita jumpa pabila berhadapan dgn murid2 sbgini hehehe...

trima kasih cgu.. slamat mengerjakan ibadah puasa...

Awangku Johan said...

@@ imnabila
hahaha mmg kelakar

Awangku Johan said...

@@ Rafidah Bakri
hahaha ntah la.. macam mana ek

mizzkechique said...

sakit ingatan xpe..jgn hilang ingatan sudahh.. ssh nk pulihkan.. hahaha

aDisH.sHidA said...

nasib baik sakit ingatan....kalau lupa ingatan cmne..kira ok la tu kan dia anta gak surat gtau

afeb pilah said...

ahahahahahahahaahahahahahahahahahaha!
terbaik lah budak itu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...