"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Tuesday, August 9, 2011

Ada Gaya Model Tak ??? Hehe

Kredit Cgu Bakar (PK1)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Haaa.. korang tengok la pic saya kat atas ini.. Korang rasa saya ini ada bakat jadi model tak ??? Hahaha.. Model cikai ada la kot… Hehe..

Apa-apa pun kredit to saya punya Penolong Kanan Pentadbiran.. Dia yang amik pic kami ini dan edit jadi sebigini rupa.. Hebat woo kami punya PK Pentadbiran ini dalam hal-hal photography.. Cayala boss… Hehehe.. Thanks bos…

4 comments:

ezzaFarEezaShahRizaL said...

abg..asal pic ni nmpk golap..hihihhi~

Awangku Johan said...

@@ezzaFarEezaShahRizaL
hurmm x tau la maybe PK1 abg yg edit mmg gitu kot... kalau nk tau semua kat pic tu smuanya UPSIAN.. jg kaler ijo pakai suar 3 suku tu dr ganuu

qasehraihan said...

uittt..awak skolah mana ek???
dasyat a PK awak ni..
sy cikgu gak..
nape sy xdpt PK hebat gini..hehe

Awangku Johan said...

sy mgajar d SMK Menumbok, Sabah...
hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...