"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, August 6, 2011

Cinta


Ya Aziz..

Jika Cinta Adalah Ketertawanan

Tawanlah Aku Dengan Cinta Kepada-Mu

Agar tidak Ada Lagi Yang Dapat Menawanku Selain Engkau



Ya Rahim..

Jika Cinta Adalah Pengorbanan

Tumbuhkan Niat Dari Semua Pengorbananku

Semata-mata Tulus Untuk-Mu

Agar Aku Ikhlas Menerima Apapun Keputusan-Mu



Ya Robbi..

Jika Rindu Adalah Rasa Sakit Yang Tidak Menemukan Puncanya

Penuhilah Rasa Sakitku Dengan Rindu Kepada-Mu

Dan Jadikan Kematianku Sebagai punca Pertemuanku Dengan-Mu



Ya Robbi..

Jika Sayang Adalah Sesuatu Yang Mempesona

Ikatlah Aku Dengan Pesona-Mu

Agar Damai Sentiasa Ku rasakan

Saat Terucap Syukurku Atas Nikmat Dari-Mu



Ya Allah..

Jika Kasih Adalah KebahagiaanYang Tiada Bertepi

Tumbuhkan Kebahagiaan Dalam Hidupku

Di saat Ku persembahkan Sesuatu Untuk-Mu



Ya Allah..

Hatiku Hanya Cukup Untuk Satu Cinta

Jika Aku Tak Dapat Mengisinya Dengan Cinta Kepada-Mu

Ke manakah Wajahku Hendak Ku sembunyikan Dari-Mu



Ya Rahman..

Dunia Yang Engkau Bentangkan Begitu Luas

Bagai Belantara Yang Tak Dapat Ku tembus Di Malam Yang Gelap Gelita

Agar Tidak Tersesat Dalam Menjejakinya



Ya Rahim..

Berikan Alas Kaki Buat Hamba Agar Jalan Yang Ku lalui Terasa Nikmat

Meski Penuh Dengan Bebatuan Runcing & Duri Yang Tajam

Aku Sedar Semua Ini Milikmu

Dan Suatu Saat Jika Kau Kehendaki

Semuanya Akan Kembali Jua Kepada-Mu

2 comments:

shichi_iza said...

wonderful words... ^_____^

Unknown said...

sayu je bace

dgn lagu

meruntun hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...