"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, March 17, 2012

Kenapa Perempuan Melayu Senang Di Rasuk ??

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku di asrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salahnya…..

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan…

Kes hysteria di sekolah kat BSB…… Misteri di Asrama Puteri terjawap!!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar-legar di asrama hinggakan mereka masuk sebilangan pelajar di sekolah itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir-hampir pengsan dibuatnya.

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah ketua jin itu!!!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah?? Jawap !!!!” “Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???”

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab…..

“Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan, Tak Menarik Hati, Tiada Memikat”, Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK….

Hahaahahahaha….. Kan dah kena… Hikhikhik…

Kredit by Abg Nara

4 comments:

Layyinul Harir said...

hehehe . den terkena dah ..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

nakal tau! ye ye je kita nak tau kenapa

~Sweet Honesty~ said...

banar2 tekana ehh..hahaha... betugas dimana wan? area menumbok jua ka?? bisai kn kana d tpt sndiri..bajet inda lari..dkt lgi sama kluarga...

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...