"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, March 14, 2012

Betul ke ni ???

Arghhhh… Betui ke tak ni ??

Aku tak caya laa.. Kalau macam ni body aku pun kalah ni… Huhuhuhu..

Lepas ni kena workaholic laa… nk dptkan bentuk badan macam ni…
Tercabar minda, fizikal dan emosi ni../ huhuhuhu

3 comments:

mr said...

kenapa mcm superimpose??? Huhu... Xboleh caye btol la internet.

ridoma said...

pehh xcaya gua tgk.. tipu ni

izz iizza said...

comfirm x betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...