"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, March 14, 2012

Salah Siapakah ?? Cikgu Bahasa Melayu ke Cikgu Matematik ?

Salah sapa kah ini ???

Adakah Cikgu Bahasa Melayu atau CIkgu Matematik….

Yang penting saya tak salah.. sebab saya Cikgu Geografi… Hahahahaa….

So… salahkan diri sendiri laaaa… sapa suruh masa cikgu mengajar duk tido memanjang jer….. Nahhh… ini la jadinya… hahahhaaha

6 comments:

Syakir Rahman said...

kalo mcm tuh bagi saya 5 batang la...haha...untung2...

alin said...

hahaha... cepat lingkup nih =)

..cik gugu.. said...

haha tade beza harga -.-

cik chinta said...

aduhaiii...

||aLeaSaRa|| said...

hahahaha dh dua entri buat saya gelak besar ,hlg ngantuk kat ofce baca blog ni...


owh yg bukit gambir tu mmg area kg atok saya ^^

iizza said...

nak glamourkan lagi perkataan tu kot..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...