"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Friday, December 2, 2011

Baik Lagi Jadi Anjing !!!!

Hurmmm tengok la betapa binatang pun ada sifat kebinatangannya.. berbanding dengan sang manusia langsung takda sifat perikemanusiaan.. Huhuhu.. Apa nak jadi manusia millennium ni huhuhuuh… adakah sifat-sifat kemanusiaan itu dah dihakis oleh dek pembangunan dan kemodenan teknologi sekarang ini ???? apa-apapun tepuk dada tanya la selera…

3 comments:

Cik Azizah said...

sedangkan haiwan pon syg anaknya.ni manusia kejam! sgt2 tak de perasaan perikemanusiaan. huhuhu

Acik said...

a'ah ... betul tu! banyak lagi haiwan lain yg tunjukkan sifat yg lebih terpuji drp sesetengah manusia.

ahsfantasy24 said...

Pening kepala tengok video tu ;(

1. Nak Salahkan Siapa Kalau Kau Sakit?
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...