"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, December 3, 2011

Pemergian Seorang Rakan Blogger Yang Tak Akan Kembali..

Innalillahiwainailaihirojiun…….

Itulah lafaz yang amat sedih kita dengari..

Apabila aku terkejut mendengar pemergian seorang rakan Blogger.. Huhuhu…

DaripadaNya kita datang dan kepadaNya jua kita akan kembali..

Al-Fatihah buat Zarith Nadhira Binti Mohamad Zikri (Rara Zikry)

Semoga Rara ditempatkan bersama roh-roh orang yang beriman..

Takziah juga buat Keluarga Rara….

Sangat sedih bila dapat tahu beliau dah meninggalkan kita..

But Allah Maha Mengetahui yang terbaik setiap hambaNya…

Info About Rara :-

On 19th of March 2010, Zarith Nadhira went into coma for 2 months due to a mild asthma. Initially she was admitted at Darul Ehsan Medical Centre Shah Alam, subsequently referred to Subang Jaya Medical Centre, was admitted in ICU. Alhamdulillah she woke up from coma but was unable to speak or communicate with her parents, relatives and friends…

Sorry la saya tak nak meletakkan gambar beliau disebabkan sebab-sebab tertentu… Kita harus memahami keadaan keluarganya…

8 comments:

deen azmee said...

Al-Fatihah.. semoga Allahyarham ditempatkan bersama org2 yg beriman.. InsyaAllah..

Rozuan Ismail said...

Al-Fatihah to her.ada jugak baca pasal penyakit dia dekat blogger lain.

qasehraihan said...

ada baca gak pagi td kat blog ben..cantek orgnya kan..huhuhu
takziah buat keluarga allahyarham..

Awangku Johan said...

@@deen azmee
Amin...

Awangku Johan said...

@@ Rozuan Ismail
a'ah sian dgn beliau.. mghidap pyakit shingga koma.. al-fatihah buat beliau

Awangku Johan said...

@@qasehraihan
iya saya pun terbaca dr blog abg ben.. terkjut la jg dgr perkhabaran ini huhuu...

~Nana BamBam~ said...

Sedih juge bile dengar khabar berita arwah Rara Zikri meninggal...semoga arwah dicucuri rahmat oleh Allah SWT dan ditempatkan dalam golongan org2 yang beriman. Al-Fatihah

Подтверждаю said...

as salam..
innalillah..
rara kena serangan asma. tak bawa inhaler masa kejadian tu..kita pun sedia maklum yang bila otak kekurangan oksigen, apatah lagi apabila diserang seperti penyakit asma, fungsi otak boleh mengalami kejutan dan merosak.dan paling berisiko untuk maut pada saat itu jika rawatan kecemasan tak diberi dengan segera. wallahua'lam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...