"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Sunday, December 4, 2011

Lawak Santai

Mak : Lesen ! Tolong beli santan !

Lesan : Lesen tengah main PSP la mak !

Mak : Otak ! Tolong mak beli santan !

Otak : Otak tengah berak la, mak !

Mak : Kad pengenalan, tolong beli santan !

Kad Pengenalan : Kad pengenalan tengah main facebook la mak !

Mak : Gila, tolong beli santan !

Gila : Ok, mak !


Dalam perjalanan, Gila ditahan polis kerana memandu melebihi had laju !


Gila : Ada apa, encik !

Polis : Mana lesen ?

Gila : Lesen tak ada dengan saya, dia tengah main PSP

Polis : Kad pengenalan kamu mana ?

Gila : Kad pengenalan tengah main Facebook.

Polis : Kamu tak ada otak ke ?

Gila : Otak tengah berak, polis kenal keluarga saya ke ? Semua nama adik-beradik saya encik tau.

Polis : Awak ni gila, ya ?

Gila : Nama saya memang Gila…


hahahaha

2 comments:

Unknown said...

hahahha..
saya tak boleh control..
hahahha..

sangat lawak

nini said...

tekanan polis tu dengan dia...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...