"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Saturday, July 2, 2011

Larian 1 Malaysia !!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua…

Selamat pagi semuaa…..

Hari ini Sabtu, patutnya bercuti tetapi rasa-rasanya semua sekolah di Malaysia bersekolah hari ini..

Apa tidaknya hari ini adalah pelancaran Larian 1 Malaysia iaitu Larian 1 Murid 1 Sukan.. Semua sekolah menyahut seruan kerajaan ini.. Guru-guru dan semua pelajar di kehendaki berlari bersama-sama bagi menyahut seruan kerajaan ini.. Huhuhu.. Letihnya..

Yang tak bestnya.. sekolah aku ini tak pulak bercuti pada hari isnin… Tetapi ada pulak sekolah kawan-kawan saya bercuti pada hari isnini… Wah bestnya.. Apa leh buat.. Ikut orang atasan laaa.. bila orang atasan kata cuti.. cuti laaa.. kalau tiada, telan liur jer… Huhuhu

Ok la sekejap lagi dah nak bersiap sedia p sekolah… k Salam…

Jom berlari

6 comments:

azwa amani said...

rindunya tengok blog ak..

sea_lavender said...

tajuk entry menyebabkan sye nk komen~~
larian 1 Malaysia cm best je~~
erm ingt zaman sek ske msuk lari2 ni...lagi2 kalau mrentas desa... dr f1-f5 mesti nak tangga no gak hehe... ei bestnya...rindu la~~ kt u ni ade dah segan masuk plak huhu

eiela said...

a'a, hari nih larian 1 malaysia

Latest Entri :
Seram : Pengalaman Pertama Kali Dengan “Si Dia”

ZWAN SABRI said...

SELAMAT BERLARI ye Cikguu.. ;)

MySuaraBlog: Kenangan Itu.. Rindulah!

shichi_iza said...

so x ada l Student yg obesiti.... =)

zmah said...

Apa kabar orang jauh...kali ini entry tak bergambar pula.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...