"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Saturday, May 22, 2010

Trip To Ganu

hurmm lama dah x mnulis.. akhirnya aku blh jg mgisi masa lapangku dgn melaporkan aktiviti yg tlh aku lakukan pd bulan2 yg lps.. blh kira RECALL kembali la.. hehe
Pada cuti skolah Mac tu, saya and da geng p melawat n bercuti ke Trengganu.. hurmm byk tempat2 telah ku lawati. hurmm keterujaan yg amat sgt coz inilah 1st aku p Terengganu.. hahaha.. apa leh buat kita merantau d negeri orang ini kena la cuti2 n jalan2 sikit.. kira ni sambil myelam minum air la.. Perjalanan ke trengganu mgambil masa 10 jam lbh. Perjalanan ini bermula dari Kamunting Perak turun ke KL n then dr KL baru direct p Trengganu Melalui Kuantan Pahang.. fuhh~~~ sengal punggung wei menaiki bas.. huhu.. tp berbaloi ladpt bercuti ke Trengganu selama 5 hari 4 malam n menetap d rumah member praktikal iaitu Abg J @ Fazil bin Ismail. Trip ini d jelajahi dgn beberapa rakan lagi iaitu Stanley dan Mira.. kami berempat semunya prktikal d Daerah Selama Perak.. bestnya p Tregganu mcm2 kami beli n lawati.. hehe.. bajet yg d tetapkan ada juga lari. apa leh buat tu la namanya Keterujaan. ibarat rusa masuk kampung.. hahaha.. Percutian ke Terengganu ini memberi saya peluang tuk melawat negeri Terengganu yg blm sy pernah jejaki. Akhirnya saya jejakinya jg. Byk tmpt yg saya lawati antaranya Taman Tamadun Islam, Masjid Kristal, Masjid Terapung Tengku Tengah Zaharah, Pantai Batu Burok, Pasar Payang, Bukit Puteri, Istana Maziah, Muzium Negeri Terengganu, Taman Shahbandar dan byk lagi.. Insyaallah terasa nk pergi lagi ke Terengganu.. Terengganu Nantikan kehadiranku.. hehehe

So kat bawah ini la pic2 yg akan saya sediakan untuk kalian;







































No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...