"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Monday, December 21, 2009

BILA DIRI DISAYANGI



Terdengar bisikan mesra
kalimah keramat bermentera
bermulanya siang berakhir malamku
tak akan ku jemu menyebut namamu
tiada batasan waktu
tiada tempat mu tertentu
di gunung, di lembah, di darat, di air
siapa pun hamba keikhlasan doa
keagungan kasih mengubah takdir
bila ku sedari diri disayangi
langkah kaki ini semakin berani
bila terkeliru ku ucap namamu
terasa diriku kembali dipandu
kau yang pertama tiada akhirnya
aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
izinkanlah aku menumpang diri
di bawah naungan kasih dan sayangmu
ku berserah diri



Awangku Masazwan Pg. Abul
2-3-11
UPSI
1.51 AM

1 comment:

Unknown said...

Aku sayang kamu kerana Allah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...