"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, December 3, 2014

Packing... Packing.... Esok Nak Belayar....


Awangku Johan… kau dah packing barang!!!! à haa tengok pabila hatiku berbicara suh packing barang..

Alkisahnya macam ini…. Esok aku nak belayar dah meninggalkan Sabah Tercinta ini… perghhh yer laa… Aku p Brunei jer… Esok bangun awal pagi p Terminal Feri.. Alaaa dekat jer terminal feri dari rumah aku tak sampai 5 minit jer pun…. Merangkak pun aku mampu p terminal… Amboiii hahaha…

Jadi esok pagi naik speed boat la dari terminal feri Menumbok ini ke Pulau Labuan.. So dari Labuan la saya akan beli tiket kapal laut ke Brunei.. Mungkin dalam jam 9 Kapal belayar ke Brunei…

Hurmm… Dah lama dah aku tak naik kapal laut ini.. Dulu masa kecik-kecik.. tiap-tiap tahun aku p Brunei bersama-sama arwah ibuku… tu kisah 18 tahun yang lalu.. perghhh jarak masa yang terlalu lama.. Masa kecik-kecik laa gembira pabila nak p Brunei… iyaa laa jumpa sanak saudara sepupu sepapat kann…

Ok, berbalik pada cerita… Tujuan utama ke Brunei ialah menghadiri Majlis Perkahwinan Sepupu aku.. ramai sanak-saudara sepupu sepapat dari Sabah akan menghadiri perkahwinan kazen aku ini pada 7 December ini…

Nahhh… barang-barang awang belum g siap packing.. duk layan blog dlu hehehe… Ok… nak sambung memacking barang dulu… amboi merosakkan bahasa… hahaha 

#Senyumtakperlukatapapakanawangkujohan

2 comments:

Kak Mahh said...

Tahniah AK. Bukan awak yer...semoga cepat diperbetulkan jodoh nya.

Z@i Z@mR33 said...

slmt blayar

nti update k...org ckp wedding kt sana meriah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...