"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

! kurasakan something...

Wednesday, December 10, 2014

Jom menghadiri Sembang Koperasi Bersama Pemimpin dan Masyarakat



Pagi ni awal betul bangun, jam 6.30 pagi dah bergegas ke kamar mandi... Kalau kebiasaan bangun pagi jam 10.00 pagi ke atas.. Biasalah musim cuti sekolah kan, jadi lewat sikit bangun laa...

Hari ni ada program "Sembang Koperasi Bersama Pemimpin Masyarakat" Peringkat Parlimen P.177 Beaufort.. Jadi saya sebagai setiausaha Persatuan Belia kena menghadiri program tersebut. Bukan setakat saya, semua ahli Persatuan Belia Sepakat Menumbok wajib menghadirinya..

Pelbagai aktiviti yang dianjurkan untuk pengunjung-pengunjung yang datang.. Bagi persatuan saya iaitu Persatuan Belia Sepakat Menumbok diberi tanggungjawab untuk menjalankan aktiviti Sukaneka untuk para-para pengunjung... 

Program ini dijangka selesai pada jam 2 petang.... Terpaksalah berkampung d Dewan ni sampai petang... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...