"Letakkan dunia di telapak kakiku, biar kupijak. Simpankan akhirat dalam jiwaku biar kurindu. Sisipkan Cinta dalam hidupku biar aku menjadi aku. Langit tunggu kutawan, bumi tunggu kulakukan perubahan" Perjalanan yang jauh, yang masih menungguku.. apakah yang akan terjadi pada masa hadapan...

Followers

! kurasakan something...

Thursday, August 23, 2012

Percuma Tuk Korang


Hurmm time lebaran ini korang ada stok ayam ke tak ?? Kalau takda meh la sini amik sekor sorang… Percuma jer saya bagi.. hihihi…

Korang tengok macam Khairul Fahmi kan dlm gambaq ni… Macam jer kan hihihhi…

Jom amik sorang sekor… balik rumah leh masak rendang hihihihi 

1 comment:

thomas said...

Singgah dgn ucapan Selamat Hari Raya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...